همراه دختران جوان رفتن مسابقات فوتبال لیگ یک

همراه دختران جوان رفتن: مسابقات فوتبال لیگ یک مس رفسنجان هفته 33 کرمان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار گوناگون مکان هایی که با حداقل ارتباط انسانی می‌توانید زندگی کنید

کسانی که در کلانشهرهای شلوغ زندگی می‌کنند حتما تا به حال نیاز واقعی به دور شدن از همه آدم‌های دنیا را حس کرده اند. در زندگی میان ازدحام جمعیت چیزی غیر طبیعی به

مکان هایی که با حداقل ارتباط انسانی می‌توانید زندگی کنید

مکان هایی که با حداقل ارتباط انسانی می توانید زندگی کنید

عبارات مهم : جزیره

کسانی که در کلانشهرهای شلوغ زندگی می کنند حتما تا به حال نیاز واقعی به دور شدن از همه آدم های دنیا را حس کرده اند. در زندگی میان ازدحام جمعیت چیزی غیر طبیعی به نظر می رسد و باعث زحمت و عذاب انسان و نیاز به یک گوشه دنج و آرام در او ایجاد می کند.

برترین ها: کسانی که در کلانشهرهای شلوغ زندگی می کنند حتما تا به حال نیاز واقعی به دور شدن از همه آدم های دنیا را حس کرده اند. در زندگی میان ازدحام جمعیت چیزی غیر طبیعی به نظر می رسد و باعث زحمت و عذاب انسان و نیاز به یک گوشه دنج و آرام در او ایجاد می کند. افرادی که این احساس را تجربه کرده اند کم نیستند؛ بنابراین ما ۱۵ مکان را به شما معرفی می کنیم که با حداقل ارتباط با دیگران می توانید در آن ها زندگی کنید. از جزایر دورافتاده تا کوه های صعب العبور، این مقاله به مکان های دورافتاده و خلوت سراسر دنیا می پردازد. از همه مهم تر اینکه این مکان ها قابل سکونت هستند. شاید فهرست این مکان ها بعضی از شما را متقاعد کند از شهرهای شلوغ خود به مکان های آرام تری بروید که فشار و استرس کمتری در شما ایجاد می کنند.

مکان هایی که با حداقل ارتباط انسانی می‌توانید زندگی کنید

تبت

اگر فیلم های اکشن دهه ۵۰ را دیده باشید می دانید که قهرمانان داستان جهت راهنمایی معنوی به معابد دورافتاده راهبان تبتی می روند. آن ها آنقدر دورافتاده هستند که نسل های متفاوت راهبان از آن به عنوان مرکز معنوی استفاده می کنند. این عنوان را هنگامی که زیاد درک می کنید که بدانید آرامش و سکوت جهت رسیدن به حالتی که عقاید راهبان را شکل می دهد چقدر اهمیت دارد. صعب العبور بودن کوه های تبتی آن ها را جهت مسافران تقریبا غیر قابل دسترس ساخته و جمعیت نسبتا پراکنده استان های تبتی آن ها را از بقیه جامعه جدا می کنند.

کسانی که در کلانشهرهای شلوغ زندگی می‌کنند حتما تا به حال نیاز واقعی به دور شدن از همه آدم‌های دنیا را حس کرده اند. در زندگی میان ازدحام جمعیت چیزی غیر طبیعی به

ایستگاه مک موردو، قطب جنوب

فکر نمی کنیم هیچ جایی در دنیا دورافتاده تر از قطب جنوب باشد. بادهای شدید و دمای دائمی زیر صفر کل این قاره را کاملا غیرقابل سکونت کرده هست. مگر اینکه یکی از محققان منتخب جهت تحقیقات در ایستگاه تحقیقاتی مک موردو در قطب جنوب باشید. اگر به انزوای کامل قطب جنوب علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم شروع به مطالعه کنید، لیکن محققان ایستگاه مک موردو زمین شناسان و زیست شناسانی از سراسر دنیا هستند. زندگی در مک موردو فقط هات چاکلت و پنگوئن نیست و انزوا و فقدان نور روز پرسشها روانی جدی در ساکنان این ایستگاه ایجاد می کند. ولی اگر این انزوا و تنهایی را دوست دارید؛ می توانید از زندگی در این ایستگاه پیشرفته لذت ببرید.

جزایر پیت کرن (Pitcairn)

مکان هایی که با حداقل ارتباط انسانی می‌توانید زندگی کنید

اگر به نقشه اقیانوس آرام نگاه کنید، چهار جزیره کوچک را پیدا می کنید که کاملا از سرزمین های آسیایی دور هستند. این ها جزایر پیت کرن هستند، چهار جزیره آتشفشانی که هنوز تحت حکومت دولت بریتانیا هستند. ساکنان این جزیره نوادگان بومی های تاهیتی هستند که صد ها سال پیش با ۹ شورشی ازدواج کردند. با این حال این داستان مشهور باعث رفت و آمد زیادی به این جزایر دورافتاده نشده هست. بررسی های اخیر نشان می دهد که این جزایر تنها ۵۰ نفر جمعیت دارند. علت مهم آن هم نبود اقتصاد صنعتی و گردشگری در این جزایر هست؛ بنابراین دلایل زیادی جهت مردم وجود ندارد که از آن ها دیدن کنند.

ایتوکورتورمیت (Ittoqqortoormiit) در گرینلند

کسانی که در کلانشهرهای شلوغ زندگی می‌کنند حتما تا به حال نیاز واقعی به دور شدن از همه آدم‌های دنیا را حس کرده اند. در زندگی میان ازدحام جمعیت چیزی غیر طبیعی به

این جزیره کوچک ایسلندی واقعا سبز و باطراوت است در حالیکه اطراف آن، گرینلند واقعا سرد و یخبندان هست. با توجه به این حقیقت، می توان تصور کرد که با زندگی در این مجمع الجزایر در شرق کشور به چه سطح انزوا و تنهایی می توان دست یافت. ایتوکورمیت جمعیت بسیار کمی دارد و ماهیگیران و شکارچیان مجبور نیستند طعمه خود را با افراد زیادی شریک شوند. لیکن طبق سرشماری سال ۲۰۱۳ جمعیت این مجمع الجزایر بزرگ تنها ۴۵۲ نفر بود.

سوالبارد (Svalbard)، نروژ

مکان هایی که با حداقل ارتباط انسانی می‌توانید زندگی کنید

بیشتر مکان های این فهرست به علت آب و هوای نامساعدشان دورافتاده و منزوی شده است اند. از جمله شهر نروژی کوچک سوالبارد که در قطب شمال واقع شده است هست. سوالبارد یک شهر جزیره ای کوچک است که حدود ۲۷۰۰ نفر سکنه دائمی دارد. با وجود جمعیت نسبتا اوج (حداقل در مقایسه با سایر مکان های این مطلب) این جزیره تقریبا ارتباطی با دنیای بیرون ندارد. جهت سفر به سوالبارد معمولا باید سفر طولانی با قایق از میان خطرناک ترین آب های نیمکره شرقی را تجربه کنید. همین باعث شده است ساکنان بتوانند در آرامش کامل از ماه های تاریک زمستانی خود لذت ببرند.

سوپای آریزونا

برخی از شما ممکن است متعجب شوید که مکانی از آمریکا در این فهرست قرار می گیرد. طبق سرشماری سال ۲۰۰۸ تنها ۲۰۸ نفر در سوپای زندگی می کنند و جمعیت اطراف آن صفر هست. تا به امروز، تنها با استفاده از هلیکوپتر یا قاطر به سوپای می توان رسید. در واقع، تمام بار ها با قاطر به این سکونتگاه کوچک آورده می شود. به علت فقدان وسایل نقلیه موتوری، هیچ خیابانی در این شهر وجود ندارد و ۱۳ کیلومتر با نزدیک ترین بزرگراه فاصله دارد. شرکت کشاورزی آمریکا، سوپای را دور افتاده ترین جامعه در قاره آمریکا نامیده است.

مینه سوتای روستایی

آمریکا کشور بسیار وسیعی است و به غیر از سواحل شرقی و غربی، زمین های وسیعی در میان آن است که عمدتا مورد سکونت شهروندان قرار نگرفته اند. یکی از این مکان های دورافتاده، مناطق روستایی مینه سوتا هست. به غیر از شهرهای سنت پل و مینیاپلیس، مینه سوتا تراکم جمعیت بسیار پایینی دارد. همین عنوان بسیاری از مناطق دورافتاده آن را بسیار منزوی می کند. براک لزنر (Brock Lesnar) ستاره یو اف سی از این انزوا بهره برده هست. او با همسر و فرزندانش در شمال مینه سوتا و در منطقه ای زندگی می کند که حداقل ۸۰ کیلومتر از هر ارتباط انسانی فاصله دارد.

جزیره سقطرا (Socotra)

این جزیره آنقدر ایزوله است که حتی حیات گیاهی آن به طور قابل توجهی با سایر نقاط دنیا متفاوت هست. جزیره سقطرا در اقیانوس هند هرگز جمعیت زیادی را تجربه نکرده است و بنابراین تعامل بسیار کمی با گیاهانی دارد که به طور سنتی در سرزمین های اطراف آن رشد می کنند. به همین دلیل، گیاه های منحصر به فرد این جزیره شبیه چیزی از داستان های علمی تخیلی به نظر می رسند. درواقع مسئولین محلی آن را فضایی ترین مکان روی زمین می نامند به امید اینکه صنعت گردشگری را رونق دهند. با این حال فقدان زیرساخت های سفر آن را تا به امروز هم دور افتاده نگه داشته هست. سقطرا در حال حاضر کمتر از ۴۴۰۰ نفر جمعیت دارد.

ایستگاه فضایی بین المللی

دورافتاده ترین مکانی که توانستیم پیدا کنیم در واقع روی زمین نبود، بلکه در خلا فضای بی آخر قرار دارد. ایستگاه فضایی بین المللی از سال ۱۹۸۸ تجهیزات ثابتی جهت اکتشافات فضایی بین المللی و ابزار ارزشمند جهانی جهت کاوش های علمی بوده است که نیاز دارد تیمی از فضانوردان به صورت دائمی در آن حاضر باشند. از آنجا که هر سال تعداد کمی از کاوش ها در این ایستگاه انجام می شود می تواند یکی از ایزوله ترین مکان هایی باشد که یک شخص می تواند پیدا کند.

تریستان داکونا (Tristan de Cunha)

طبیعی است که زیاد مکان های این مطلب جزیره باشند، لیکن اقیانوس به طور طبیعی آن ها را به گونه ای از سرزمین های مهم جدا می کند. مجمع الجزایر تریستان داکونا یکی از دورافتاده ترین مکان های کل دنیاست. این مجمع الجزایر در حال حاضر کمتر از ۳۰۰ نفر جمعیت دارد و تقریبا هیچ ارتباطی با سایر نقاط دنیا ندارد. مناظر کوهستانی این جزیره سفر هوایی را به آن غیرممکن کرده و هیچ خط دریایی هم وجود ندارد که همین عنوان آن را بسیار دورافتاده کرده است.

جزایر کرگولن (Kerguelen)

یکی از حقایق عجیب جغرافیایی این است که چطور زیاد قسمت های اقیانوس هند هنوز کم جمعیت هست. با وجود نزدیکی به جمعیت در حال انفجار هند، بسیاری از این جزایر هنوز تقریبا خالی از جمعیت هستند. یکی از نمونه های کامل آن جزایر کرگولن است که حدود ۳۲۰۰ کیلومتر با قاره آسیا فاصله دارد. دریانوردان این جزیره را با آب و هوای خشک و بادهای فراوان و آتشفشان های محلی می شناسند. جمعیت این جزایر بستگی به فصل دارد و از ۴۵ نفر در زمستان ها تا ۱۱۰ نفر در تابستان ها متغیر است.

کوه های اورال در روسیه

کوه های اورال یک رشته کوه دورافتاده در مرز غربی روسیه هستند. این یعنی زمانی کل این منطقه تحت حاکمیت شوروی سابق بوده هست. به همین دلیل، ناپدید شدن ۹ کوهنورد باتجربه در این کوه ها در سال ۱۹۵۹ شک برانگیز بود. با وجود گزارش رسمی شوروی، اخبار کمپ ویران شده است و پرتوهایی که بدن کوهنوردان را سوزانده بود منجر شد بسیاری گمان کنند حقه ای در کار هست. حتی گزارشگری که حقایق این سانحه را ثبت کرده بود بعد ها مرده پیدا شد. این ها چیزهایی هستند که در دورافتاده ترین مناطق دنیا اتفاق می افتند.

آداک، آلاسکا

آلاسکا خود را «آخرین مرز» می نامد و شهر آلاسکایی آداک هم قطعا این نام را زنده می کند. آداک تنها غربی ترین و جنوبی ترین نقطه آلاسکا نیست بلکه غربی ترین نقطه کل ایالات متحده آمریکاست. این جزیره کوچک به عنوان پایگاه نیروی دریایی آمریکا مورد سکونت قرار گرفت، ولی ر ها کردن این ایستگاه باعث شد اکنون کمتر از ۳۰۰ نفر جمعیت داشته باشد. آداک جهت رونق اقتصادی خود به تازگی شروع به بازاریابی جهت جذب گردشگر کرده هست. این سرمایه گذاری مشمول بر باز کردن یک رستوران مکزیکی تازه و عوض کردن شعار شهر به «جایی که باد ها می وزند و دوستی رشد می کند» می شود. ولی در حال حاضر افرادی که در آداک زندگی می کنند می توانند از انزوای فوق العاده اش لذت ببرند.

کیپ یورک (Cape York)، استرالیا

ممکن است آلاسکا خود را آخرین مرز دنیا بنامد، ولی هنگامی که صحبت از محیط زیست بکر و وحشی می شود ذهن زیاد ما به استرالیا کشیده می شود؛ بنابراین جای تعجب نیست که کیپ یورک در شمال استرالیا یکی از ایزوله ترین مکان های کل دنیا باشد. در شمالی ترین نقطه استرالیا، کیپ یورک تنها نیم ساعت با کارینز (Cairns) فاصله دارد. ولی این نیم ساعت یکی از سخت ترین و خطرناک ترین مسیرهایی است که در سراسر استرالیا وجود دارد. کیپ یورک یکی از پرجمعیت ترین زیستگاه های تمساح نیز هست. ولی اگر این انزوا را آنقدر دوست دارید که خطر دائمی تمساح ها را فرامش کنید، کیپ یورک می توان یک مکان فوق العاده جهت ورزش ماهیگیری هم باشد.

واحه سیوا، مصر

وقتی به دنبال دورافتاده ترین مکان های زمین می گردیم، واحه سیوا که به معنای واقعی کلمه کاملا در وسط بیابان واقع شده است است جلب توجه می کند. واحه سیوا یک بهشت کوچک است که وسط بیابان های غرب مصر قرار دارد. یعنی کسی که می خواهد به سیوا سفر کند باید از مناظر وسیع بیابانی که هیچ زیرساختی ندارند عبور کند. واحه سیوا آنقدر دورافتاده است که زبان و فرهنگ محلی مردمی کاملا حفظ شده است هست. همین عنوان آن را مقصد مهمی جهت محققانی کرده که حاضرند مشکل های سفر به آن را به جان بخرند. می توانید با سفر هوایی به قاهره و سپس ۴ ساعت رانندگی در قلب بیابان به سیوا برسید.

واژه های کلیدی: جزیره | جمعیت | زندگی | الجزایر | ایستگاه | اخبار گوناگون

مکان هایی که با حداقل ارتباط انسانی می‌توانید زندگی کنید

مکان هایی که با حداقل ارتباط انسانی می‌توانید زندگی کنید

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه